Pārskatu efektīva izmantošana

Šeit esam apkopojuši, mūsuprāt, visnoderīgāko informāciju. Konfigurējot kontu, izmantojiet šo kontrolsarakstu kā atsauces materiālu, lai izmantotu visas Google Analytics piedāvātās iespējas. Palīdzības centrā ir sniegtas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem un informācija par izsekošanas koda iestatīšanu.

Darba sākšana

Instalējiet izsekošanas kodu: instalējiet izsekošanas kodu un skatiet pārskatus 24 stundu laikā.


Iestatiet mērķus: identificējiet, kādas galvenās darbības vēlaties izsekot, — reklāmguvumu līmeni, mārketinga iniciatīvas, e-komerciju un citus datus. Iestatiet mērķus, lai novērtētu efektivitāti.


Strādājiet ar pārskatu datiem: izpētiet datus un uzziniet, kā lasīt galvenos pārskatus.

Tiešsaistes reklamēšanas un e-komercijas uzlabošana

Izveidojiet saiti ar AdWords: pārraugiet programmā AdWords gūtos ieņēmumus, reklāmguvumus un IA. Noskatieties šo īso videoklipu, lai uzzinātu, kā to paveikt.


Optimizējiet atslēgvārdus: noskatieties videoklipus, lai uzzinātu, kā maksimāli izmantot savus reklāmas izdevumus.


Atzīmējiet kampaņas: izsekojiet reklāmguvumus no reklāmkarogiem, e-pasta mārketinga un citiem mārketinga pasākumiem.


Izsekojiet e-komerciju: saistiet e-komercijas rezultātus ar atslēgvārdiem un mārketinga kampaņām, lai iegūtu informāciju par IA un citus datus.

Papildu funkciju izpēte

Izvērsta segmentēšana: izveidojiet un izmantojiet pielāgotus segmentus, lai izolētu un analizētu atsevišķas datplūsmas daļas.


Pielāgoti pārskati: izmantojiet vilkšanas un nomešanas saskarni, lai izveidotu pārskatus ar vajadzīgo metriku un kategorijām.


Flash izsekošana: Adobe Flash, Flex un AS3 satura vienkāršota izsekošana.


Izveidojiet pielāgotus e-pasta pārskatus: nosūtiet regulāri ieplānotus pārskatus atbildīgajām personām savā uzņēmumā.