GoogleAnalytics

Izvērstie segmenti

Apmeklējumu segmentēšana ļauj izveidot efektīvus filtrus, veicot tikai dažus klikšķus.

Kopsavilkums

Viena no Google Analytics populārākajām un efektīvākajām funkcijām ir izvērsta segmentēšana. Tā ļauj izolēt un analizēt datplūsmas apakškopas. Varat atlasīt iepriekš definētus pielāgotus segmentus, piemēram, “Apmaksātā datplūsma” un “Apmeklējumi ar reklāmguvumiem”, vai izveidot jaunus segmentus, izmantojot pielāgojamu, ērti lietojamu segmentu veidotāju. Pēc tam varat lietot vienu vai vairākus segmentus pašreizējiem vai vēstures datiem un pat salīdzināt segmentu veiktspēju pārskatos, skatot tos blakus. Domājam, ka jūs to novērtēsiet.

Priekšrocības

  • Izvērsta segmentēšana ļauj iedalīt visus Google Analytics apmeklētāju datus pārvaldāmās daļās.
  • Atlasiet iepriekš definētus pielāgotus segmentus vai vienkārši izveidojiet jaunus.
  • Lietojot segmentu visai līdzšinējai datplūsmai, varēsiet gūt detalizētu un vērtīgu ieskatu par to, kā uzlabot turpmākās kampaņas un tiešsaistes pieredzi.