Kas nepieciešams, lai iegūtu uzticamības emblēmu

Ja esat fotogrāfs vai pārstāvat aģentūru, jūsu reputācija izsaka visu. Lai izceltos un kļūtu par vienu no vadošajiem speciālistiem savā jomā, iegūstiet funkcijas Ielas attēls emblēmu Trusted un gādājiet, lai informācija par jums tiktu rādīta mūsu nolīgstamo speciālistu rādītājā. Tiklīdz būsit publicējis piecdesmit 360 grādu fotoattēlus, lietotnē Ielas attēls meklējiet īpašu uzaicinājumu kļūt par uzticamu speciālistu, kura informācija tiek rādīta programmā Local Guides.

Ielas attēls Uzticamības emblēma

Iegūstiet īpašo aktīvākā līdzautora nosaukumu. Publicējiet piecdesmit apstiprinātus 360 grādu fotoattēlus, un jums tiks nodrošināta:

  • Digitāla emblēma, kas izceļ jūsu publicēto materiālu un profilu visā lietotnē Ielas attēls.
  • Uzticamības atzīšana un tiesības saukt sevi par uzticamu fotogrāfu/aģentūru.
  • Plašāka redzamība, pateicoties iekļaušanai mūsu nolīgstamo speciālistu rādītājā.
  • Apmaksāts darbs, jo vietējiem uzņēmumiem ir nepieciešami fotoattēli.

Kas nepieciešams, lai iegūtu uzticamības emblēmu

Visiem apstiprinātajiem 360 grādu fotoattēliem ir jāatbilst tālāk norādītajiem attēla kvalitātes, savienojumu un atbilstības kritērijiem. Visas prasības skatiet Google Maps attēlu apstiprināšanas un konfidencialitātes politikās.

Attēla kvalitāte

  • 14 megapikseļi vai lielāks (5300 x 2650 pikseļi)
  • Attēla malu attiecība: 2:1
  • Bez atstarpēm ap horizonta līniju
  • Bez būtiskām savienojuma vietu kļūdām
  • Pietiekami labi redzamas detaļas gaišos/tumšos apgabalos
  • Asums: bez kustības radīta aizmiglojuma, fokusēts
  • Bez traucējošiem efektiem vai filtriem

Savienojumi

  • Visiem saistītajiem 360 grādu fotoattēliem ir jābūt skaidrai redzamībai.
  • Ieteicams fotografēt ar 1 metra atstarpi iekštelpās un 3 metru atstarpi ārā.
  • Lai palielinātu iespējamību, ka mēs vēlāk izmantosim jūsu materiālus, paplašiniet savu kolekciju ar āra attēliem.

Atbilstība

  • Piekrišana rādīt cilvēkus un vietas
  • Ģeogrāfiski precīzs izvietojums
  • Bez datora radītām atstarpēm
  • Bez attiecinājuma aiz apakšējā apgabala
  • Bez naidīga vai nelegāla satura
  • Kā dalībniekam jums ir jāievēro mūsu pārdošanas un zīmolu vadlīnijas