GoogleAnalytics

Atkārtots mārketings pakalpojumā Google Analytics

Atkārtots mārketings ir efektīvs veids, kā paplašināt savu sasniedzamību un ieinteresēt klientus iegādāties piedāvāto preci vai pakalpojumu. Vēl nekad iepriekš nav bijis tik vienkārši izmantot visu pakalpojumā Google Analytics nodrošināto datu iespējas, lai uzlabotu kampaņu veiktspēju.

Atkārtots mārketings

Kopsavilkums

Izmantojot atkārtoto mārketingu pakalpojumā Google Analytics, varat iegūt plašu ieskatu par tiem vietnes apmeklētājiem, kurus ieinteresēja jūsu piedāvātie produkti un pakalpojumi, piemēram, apmeklētājiem, kuri skatās konkrētas lapas vai pievieno preces iepirkumu grozam. Nosakot mērķauditoriju, Google reklāmas tīklā (Google Display Network — GDN) varat rādīt reklāmas, kas paredzētas tieši šai mērķauditorijai.

Kā tas darbojas?

Tagad vienkārši un ātri varat atrast vēlamos klientus. Atlasiet klientus no iepriekš definētiem atkārtota mārketinga sarakstiem vai izveidojiet savus pielāgotos sarakstus, izmantojot zināmu Google Analytics metriku, piemēram, skatītās lapas, apmeklējuma ilgumu un mērķa izpildes. Pēc tam automātiski nosūtiet savus klientu sarakstus programmai Google AdWords, un, veicot tikai dažus klikšķus, jūsu reklāmas tiks rādītas konkrētai mērķauditorijai. Sasniedziet vēlamo mērķauditoriju, rādot savas reklāmas vairāk nekā divos miljonos GDN vietņu.

Kā to paveikt

Pakalpojuma Google Analytics loga augšējā stūrī noklikšķiniet uz cilnes Administrēšana (jums ir jābūt konta administratoram) un pēc tam noklikšķiniet uz cilnes Atkārtota mārketinga saraksti.

Kāpēc atkārtotam mārketingam izmantot pakalpojumu Google Analytics?

  • Piesaistiet vēlamos klientus, izmantojot plašus tiešsaistes ieskatus.
  • Rādiet atlasītas GDN reklāmas, pamatojoties uz konkrētu klientu segmentiem.
  • Ērti veidojiet un rediģējiet sarežģītus sarakstus, izmantojot mūsu intuitīvo saskarni.

Izvērtējiet, kā atkārtots mārketings varētu sekmēt jūsu reklāmu stratēģiju

  • Atrodiet un iegūstiet jaunus klientus savā reģionā.
  • Palīdziet slēgt darījumus ar potenciāliem pircējiem, kas meklē labāko piedāvājumu.
  • Veiciniet to pircēju atgriešanos, kuri pievienoja preces savam iepirkumu grozam, bet neiegādājās tās.
  • Noturiet tos klientus, kuri iepriekš ir veikuši pirkumu.
  • Piedāvājiet īpašu statusu un atlaides pastāvīgajiem klientiem.

Klientu atsauksmes

SPIL GAMES

“Pakalpojumu Google Analytics ir ļoti ērti izmantot atkārtotam mārketingam, un tas ļauj mums sasniegt tieši tos lietotājus, kurus vēlamies. Tā kā atkārtoto mārketingu esam integrējuši pakalpojumā Google Analytics un programmā AdWords, mums nav papildus jāapmāca mūsu darbinieki.

Mūsuprāt, pakalpojumā ir daudz priekšrocību, piemēram, varam rādīt biežākas, taču mazāka apjoma reklāmas tīkla kampaņas, lai varētu koncentrēties uz konkrētiem mūsu klientu segmentiem.”

– Jeroens van der Vēns (Jeroen· van· der· Veen), Spil Games vecākais meklētājprogrammu mārketinga nodaļas speciālists