GoogleAnalytics

Google Analytics sertificēto partneru (GASP) programma

Google Analytics sertificēto partneru programma nodrošina uzņēmuma līmeņa akreditāciju uzņēmējdarbības konsultantiem, kuri komplektē, pārdod un piegādā analīzes, vietņu testēšanas un reklāmguvumu optimizācijas pakalpojumus tiešsaistes uzņēmumiem. Ja jūsu uzņēmums ar to nodarbojas, kļūstiet par Google Analytics sertificēto partneri, lai paplašinātu savu uzņēmumu un paaugstinātu klientu vietņu reklāmguvumu līmeni un ienesīgumu.

Programmas priekšrocības

  • Piekļuve uzticamai un pārbaudāmai emblēmai Sertificēts
  • Ieskats produktu plānā un beta funkcijās
  • Ielūgumi uz ekskluzīviem pasākumiem, kas pieejami tikai GA un GWO sertificētajiem partneriem
  • Atbalsts saistībā ar sarežģītiem tehniskiem jautājumiem
  • Sazināšanās ar Analytics produktu pārvaldības un mārketinga komandu
  • Ir iespējama uzstāšanās Google pasākumos
  • Iespējamas klientu rekomendācijas

Kā pieteikties?

Pieteikumā ir jābūt ietvertam precīzam visu tālāk norādīto kritēriju skaidrojumam. Ja skaidrojums par katru kritēriju nebūs pietiekams, jūsu pieteikums tiks noraidīts.

Lejupielādējiet pieteikuma veidni.

1. sadaļa: nepieciešamā kvalifikācija

  • Iesniedziet plānošanas procesa kopsavilkumu saistībā ar tīmekļa analīzes novērtēšanu, tostarp jebkuru modeli vai veidnes, ko izmanto, lai izstrādātu un nodrošinātu sarežģītu tīmekļa analizatoru ieviešanu.
  • Iesniedziet visaptverošu informāciju par trīs pārbaudāmiem, apmaksātiem, profesionāli izvietotiem Google Analytics projektiem, kas ir realizēti trīs dažādiem klientiem, ar kuriem mēs varam sazināties, lai iegūtu atsauksmes.
  • Šajos projektu paraugos ir jāapraksta darbs, kas a) parāda, ka spējat ne tikai ieviest vienkāršu standarta risinājumu, bet arī izdarīt daudz vairāk, b) būtiski ietekmēja jūsu klienta darbību vai c) norāda, ka ļoti labi pārzināt tīmekļa analīzi.

2. sadaļa: prasības uzņēmumam

  • Jums ir jāpārstāv kāds uzņēmums, un jums ir jābūt juridiskām tiesībām nodarboties ar uzņēmējdarbību attiecīgajā reģionā.
  • Jums ir jābūt elektroniskā klientu atbalsta biļešu pievienošanas sistēmai, lai pārvaldītu un izsekotu klientu atbalsta pieprasījumus.
  • Iesniedziet dokumentāciju, kas apliecina, ka jums ir jurisdikcijai atbilstoša profesionālās/civiltiesiskās atbildības apdrošināšana (ASV tā ir miljons dolāru) — ja šī prasība neattiecas uz jūsu reģionu, ignorējiet to.
  • Ļoti vēlams, lai vismaz vienam darbiniekam būtu GAIK testa sertifikācija. Plašāku informāciju meklējiet Google Analytics Reklāmguvuma universitātē.
  • Jūsu vietnē ir jābūt saturam, kurā ir skaidri aprakstīti jūsu piedāvātie tīmekļa analīzes pakalpojumi.

3. sadaļa: vēlamās īpašības

  • Profesionālas zināšanas par JavaScript, sīkfailiem, http galvenēm un novirzīšanu.
  • Štata tīmekļa vietņu dizaineri un izstrādātāji.
  • Vēlamas arī zināšanas par citām tīmekļa tehnoloģijām (piemēram, flash, jsp, asp un php).
  • Atsevišķa pārdošanas komanda un saskaņota klientu piesaistīšanas stratēģija.
  • Aplieciniet zināšanas tīmekļa analīzes jomā. Piemēram, varat norādīt runas, ar kurām esat uzstājies konferencēs, ietekmīgus emuārus, tehniskos dokumentus, pieredzi vadošā amatā un/vai citus sasniegumus, kas apliecina jūsu zināšanas tīmekļa analīzes jomā.

Solījums izpildīt programmas prasības

  • Jūs piekrītat par saviem līdzekļiem nosūtīt vismaz vienu darbinieku uz Google Analytics sertificēto partneru programmas tikšanos, kas parasti tiek rīkota reizi gadā, ilgst 3 dienas un notiek Mauntinvjū Kalifornijas štatā ASV. Šajā pasākumā tiek apspriestas tehniskas tēmas, kā arī ar mārketingu un uzņēmējdarbību saistītas tēmas, kuras par atbilstošām atzinuši GA partneru programmas vadītāji.
  • Jūs piekrītat katra ceturkšņa beigās sniegt pārskatu (ko nosūta uzņēmums Google), kurā apkopoti visi Google Analytics projekti, ar kuriem esat strādājis attiecīgā ceturkšņa laikā.

Programmas pārtraukšana

Gan uzņēmums Google, gan jūs varat pārtraukt savu GASP statusu jebkurā laikā un jebkāda iemesla dēļ. Uzņēmums Google tā var rīkoties, piemēram, šādu iemeslu dēļ:

  • neatbilstība kādam no iepriekš norādītajiem kritērijiem;
  • sliktas klientu atsauksmes;
  • neziņošana vai novēlota ziņošana par klientu piesaisti katru ceturksni;
  • ilgstoša neatbildēšana uz e-pasta ziņojumiem vai tālruņa zvaniem no Google.

Projekta parauga veidne

Tālāk ir norādīts, kādai ir jābūt katra projekta parauga struktūrai.

Teksts: maks. viena rindkopa

Jāiekļauj vietnes URL un klienta kontaktinformācija atsauksmju sniegšanai.

1. sadaļa — kopsavilkums par klientu

  • Sniedziet pamatinformāciju.
  • Kurā vertikālē jūsu klients darbojas?
  • Norādiet sadarbības pamatu.

Teksts: maks. četras rindkopas

Iekļaujiet ekrānuzņēmumus un pielāgota koda paraugus, ja tas ir iespējams.

2. sadaļa — tehniskās zināšanas

Parādiet savas tehniskās zināšanas un ietveriet šādu informāciju:
  • papildfunkciju ieviešanas piemēri (e-komercijas/notikumu/Flash izsekošana u.c.);
  • pielāgota koda piemēri, kā arī piemēri gadījumiem, kur jūs patiešām esat parādījis zināšanas un prasmes saistībā ar pakalpojuma Google Analytics lietošanu (piem., setVar funkcijas un utm_nooveride izmantošana u.tml.);
  • jūsu izpratne par produkta darbību.

Teksts: maks. četras rindkopas

Iekļaujiet diagrammas/grafikus un ekrānuzņēmumus, ja nepieciešams.

3. sadaļa — analītiskās prasmes

Ietveriet informāciju, kā rīkojāties ar vērtīgajiem ģenerētajiem datiem pēc specializēto risinājumu ieviešanas. Paskaidrojiet, kā:
  • noteicāt vietnes problēmas;
  • izstrādājāt problēmas novērtēšanai izmantotās metodes;
  • novērtējāt situāciju.

Teksts: maks. divas rindkopas

Iekļaujiet diagrammas/grafikus un ekrānuzņēmumus, ja nepieciešams.

4. sadaļa — ieskats uzņēmējdarbībā

Nobeigumā ietveriet ieteikumus, kādus klientam sniedzāt, pamatojoties uz paveikto darbu. Atklājiet mums:
  • savas spējas hipotēžu veidošanā;
  • atbilstošu ieskatu uzņēmējdarbībā, ko sniedzāt dažādu jomu vadības līmenī;
  • ietekmi uz uzņēmējdarbību, ja jūsu ieteikumi tika ņemti vērā.

Piesakieties tūlīt

Once you feel that your company has met the requirements of the GACP program, submit your application using the Application Template to gacp-application@google.com and we will contact you typically within 2-3 weeks regarding potential next steps. If it appears that your company may be a good fit for the program, we will set up a phone interview. If not, we may ask for more information or that you re-apply at a later date.

Jūs nedrīkstat dēvēt savu uzņēmumu par Google Analytics sertificēto partneri, kā arī lietot GASP logotipu, kamēr uzņēmums Google nav apstiprinājis jūsu pieteikumu pa e-pastu un kamēr neesat tiešsaistē piekritis Google Analytics sertificēto partneru programmas noteikumiem.