GoogleAnalytics

Sociālo darbību avoti

Sociālo platformu skaits turpina pieaugt, un tam var būt liela nozīme, kurā no šīm platformām izvēlaties pavadīt laiku, lai piesaistītu kopienu. Pārskati par sociālās darbības avotiem ļauj labāk izvēlēties, kurām sociālajām platformām veltīt laiku, un ļauj uzlabot sociālo taktiku, pamatojoties uz datiem, nevis vadoties pēc “sajūtām”.

Sociālo darbību avoti

Kopsavilkums

Skatiet, kuri sociālie tīkli un vietnes novirza augstākās kvalitātes datplūsmu, un tādējādi uzlabojiet sociālās kampaņas.

Sociālās darbības avotu izmantošanas priekšrocības

Esam paveikuši darbu jūsu vietā — visa jūsu sociālā tīkla datplūsma tagad ir ērti pieejama vienuviet.

  • Iegūstiet pārskatu par savam zīmolam svarīgākajiem sociālajiem tīkliem.
  • Uzziniet, kuri tīkli nodrošina jums datplūsmu.
  • Vizualizējiet sociālo tīklu apmeklētāju plūsmu uz savu vietni.
  • Izmantojiet sociālās darbības avotus, lai atklātu, kuras sociālās platformas visvairāk atbilst jūsu vietnei.

Kā tas darbojas?

Google Analytics datplūsmas avotu pārskati ļauj novērtēt un analizēt dažādu avotu, piemēram, meklēšanas vai novirzīšanas datplūsmu. Sociālās darbības avota pārskati automātiski segmentē un grupē novirzīto datplūsmu no simtiem sociālo tīklu, ļaujot jums koncentrēties uz analīzi.

  • Sākotnējie sociālie tīkli grupē novirzīto datplūsmu dažādās platformās, piemēram, YouTube.
  • Nosakiet, kuri tīkli novirza datplūsmu uz konkrētu lapu.
  • Nosakiet, kurš saturs ir populārs visos dažādajos sociālajos tīklos.
  • Salīdzinājuma diagrammās tiek parādīta visa datplūsma, kā arī datplūsma no sociālās darbības avotiem.

Kur to atrast?

Sociālās darbības avotu pārskati ir atrodami cilnes Standarta pārskati sadaļā Datplūsmas avoti > Sociālās darbības > Avoti.