GoogleAnalytics

Reklāmguvumi sociālajos tīklos

Sociālo saziņas līdzekļu IA uzlabošana vienmēr ir bijis sarežģīts uzdevums pat pieredzējušiem tiešsaistes mārketinga speciālistiem. Taču tagad tā vairs nav. Reklāmguvumu pārskats ļauj veikt sociālo saziņas līdzekļu mārketinga uzskaiti un skaidri parāda, kā sociālās darbības ietekmē jūsu uzņēmējdarbību.

Reklāmguvumi sociālajos tīklos

Kopsavilkums

Reklāmguvumu pārskatā ir parādīts reklāmguvumu līmenis un to reklāmguvumu vērtība naudas izteiksmē, kurus radījusi novirzīšana no sociālajiem tīkliem. Šos apmeklējumus saistām ar jūsu mērķiem un e-komercijas darījumiem. Varat izvēlēties savam uzņēmumam svarīgus mērķus un pēc tam noskaidrot, kā sociālie saziņas līdzekļi kā avots palīdz jums šos mērķus sasniegt.

Reklāmguvumu pārskata izmantošanas priekšrocības

Ņemot vērā mārketinga kanālu un programmu daudzveidību, izpratne par to ietekmi uz mērķiem ļauj pieņemt pārdomātus sociālās stratēģijas lēmumus.

  • Skatiet, kā sociālās darbības ietekmē jūsu mērķus, vienkāršos, izmantošanai gatavos pārskatos.
  • Uzziniet, kāds saturs piesaista mērķauditoriju sociālajos tīklos un veicina reklāmguvumus.
  • Parādiet pārskatu rezultātus galvenajām ieinteresētajām personām, lai pamatotu sociālo darbību nozīmi.

Kā tas darbojas?

  • Reklāmguvumu pārskatā tiek izmantots novirzīšanas avots un tiek ietverta saite tieši uz jūsu definētajiem mērķiem un e-komercijas izsekošanas kārtulām.
  • Pārskatus var detalizēti iedalīt, skatot sociālo vietņu kā klienta pēdējā novirzošā avota ieguldījumu, piemēram, klientam apmeklējot jūsu vietni tieši no sociālās vietnes, un tos var arī iedalīt instancēs, lai skatītu, kurā reklāmguvuma ķēdes posmā sociālā vietne bija iesaistīta agrāk.

Kur to var atrast

Reklāmguvumu pārskati ir atrodami cilnes Standarta pārskati sadaļā Datplūsmas avoti > Sociālās darbības > Reklāmguvumi.