GoogleAnalytics

Attiecinājuma modelēšana

72% aptaujāto mārketinga speciālistu un aģentūru piekrīt, ka mārketinga attiecinājums sniedz iespēju labāk sadalīt budžetu pa kanāliem un palielināt ieguldījumu atdevi.* Attiecinājuma modelēšanas rīks sniedz iespēju ērti izveidot un salīdzināt modeļus, lai jūs varētu uzlabot turpmākās mārketinga darbības.

Kopsavilkums

Novērtējiet visus digitālā mārketinga kanālus, izmantojot attiecinājuma modelēšanu. Veidojot, pielāgojot un salīdzinot modeļus, gūsiet priekšstatu par dažādu mārketinga programmu ietekmi, kad tās mijiedarbojas, veicinot pārdošanu un reklāmguvumus. Tādējādi varēsiet plānot budžetu, pamatojoties uz reālākiem datiem, izpildīt līdzsvarotājas mārketinga kampaņas un uzlabot rezultātus.

Priekšrocības

  • Attiecinājuma modelēšanai izmanto mērķu un e-komercijas datus, kas jau tiek izsekoti pakalpojumā Google Analytics. Nav nepieciešams veikt papildu iestatīšanu.
  • Izveidojiet, koriģējiet un pielāgojiet attiecinājuma modeļus dažu minūšu laikā bez laikietilpīgām iestatīšanas konsultācijām vai “melnās kastes” ieviešanas.
  • Salīdziniet dažādu kanālu, tostarp apmaksātās vai dabiskās meklēšanas, e-pasta, saistītā mārketinga, attēla reklāmu, mobilajām ierīcēm paredzēto izvietojumu u.c. kanālu vērtību.
  • Procentuālā izmaiņu metrika ļauj salīdzināt dažādu kanālu modeļu, novirzīšanas avotu, kampaņu, atslēgvārdu u.c. kategoriju vērtības.
  • Skatiet blakus līdz pat trim modeļiem, lai ātri noteiktu vērtību atšķirības.
  • Izmantojiet pielāgoto modeļu veidotāju, lai vienkārši noteiktu nopelna apmēra kārtulas, pamatojoties uz pozīciju, mijiedarbības veidu, datplūsmas avotu, kampaņu, konkrētiem atslēgvārdiem, vietnes piesaisti u.c. rādītājiem.
  • Skatiet datus acumirklī, izmantojot viegli lietojamu saskarni.