GoogleAnalytics

Daudzkanālu piltuves

Gūstiet dziļāku ieskatu par ceļu līdz pēdējam klikšķim un uzziniet, kā mārketinga kanāli mijiedarbojas, radot pirkumus un reklāmguvumus.

Kopsavilkums

Klienti izpēta, salīdzina un pieņem lēmumus par pirkumiem dažādos laikos un dažādās vietās, tāpēc ieguldījumu atdeves novērtēšana, ņemot vērā tikai pēdējo klikšķi, sniedz nepilnīgu priekšstatu un, iespējams, neparāda, kā sasniedzat visvērtīgākos klientus.

Daudzkanālu piltuves pakalpojumā Google Analytics ļauj novērtēt mijiedarbību dažādos digitālajos saziņas līdzekļos un parāda, kā šie kanāli mijiedarbojas, radot pirkumus un reklāmguvumus. Vēl svarīgāk — šis rīks palīdz pieņemt izšķirošus mārketinga lēmumus saistībā ar reklamēšanas ieguldījumiem makrolīmenī (kanālu izvēle) un mikrolīmenī (piemēram, atslēgvārdu un reklāmu izvietojuma izvēle).

Kā tas darbojas?

Piecos daudzkanālu piltuvju pārskatos ir parādīts, kuros kanālos klienti mijiedarbojās pēdējās 30 dienas pirms reklāmguvuma vai pirkuma veikšanas. Šie pārskati sniedz vērtīgu metriku. Tālāk ir minēti daži piemēri.

  • Veicināti reklāmguvumi atklāj, kā un kad dažādi kanāli ietekmē reklāmguvumu.
  • Aizkavēšanās laiks palīdz izprast, cik ilgs laiks ir nepieciešams līdz reklāmguvumam.
  • Ceļa garums parāda mijiedarbību skaitu pirms reklāmguvuma.
  • Populārākie reklāmguvuma ceļi sniedz informāciju par klientu veiktajiem ceļiem.

Daudzkanālu piltuvju izmantošanas priekšrocības

  • Skatiet visus savus digitālā mārketinga kanālus vienuviet.
  • Labāk izprotiet mārketinga pasākumu vērtību.
  • Gūstiet pilnīgu priekšstatu par darbībām, kuras klienti veic pirms pirkuma vai reklāmguvuma.
  • Uzlabojiet mārketingu, ņemot vērā kanālu veiktspēju.
  • Pieņemiet pareizos lēmumus saistībā ar digitālā mārketinga budžetu.

Klienta veiksmes stāsts

ONYX HOSPITALITY GROUP

“Tagad, izmantojot daudzkanālu piltuves, varam redzēt, kā klienti nonāk mūsu vietnē, kā arī varam izsekot visiem mūsu kanālu reklāmguvumiem. Daudzkanālu piltuves ļauj veikt tiešsaistes mārketinga aktivitātes attiecinājuma analīzi, aplūkojot to kā kanālu un darbību kombinācijas, kam ir dažādas sekmes, nevis skatot tikai pēdējā klikšķa kanālus.”