Mobile App Analytics

Atkārtoti veidojot lietotņu analīzi, mēs sākām pilnīgi no jauna, vēršot jūsu uzmanību uz to, kas jums šķiet vissvarīgākais. Izmantojiet šos ieskatus, lai izveidotu vēl veiksmīgākas Android un iOS lietotnes un gūtu labāku lietošanas pieredzi, novērtējot metriku visos posmos: iegūšana, piesaiste un rezultāti, piemēram, pirkumi lietotnē. Šajā platformā tiek piedāvātas tās pašas daudzās funkcijas, pie kurām esat pieradis, izmantojot pakalpojumu Google Analytics, tostarp reāllaika analīze, plašas segmentācijas iespējas, vairāk nekā 200 pielāgotu rādītāju un iespēja izsekot pielāgotos rādītājus un metriku.

Mobilā ierīce

Iegūšana un lietotāju analītiskie pārskati — atklājiet, kur var iegūt visvairāk jaunu lietotāju

Lai papildinātu klientūru ar atbilstošiem lietotājiem, ir būtiski izprast, kā notiek lietotāju piesaiste. Mēs palīdzēsim iegūt pilnīgu pārskatu par lietotāju piesaisti, tostarp par izmaksām un turpmāko rīcību. Piemēram, pārskatos par jauniem un aktīviem lietotājiem tiek atspoguļots, cik lietotāju ik dienas palaiž jūsu lietotni, savukārt Google Play datplūsmas avotu pārskati sniedz izpratni par to, kādus datplūsmas avotus izmanto lielākā daļa lietotāju, un pēc lietotnes reklāmguvumiem un ierīču kopsavilkumiem var secināt, kādās mobilajās ierīcēs un operētājsistēmu versijās jūsu lietotne visbiežāk tiek izmantota.

Uzziniet vairāk

Piesaistes pārskati — uzziniet, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu lietotni

Lietotņu panākumu atslēga ir piesaistes gadījumi. Ja lietotāji instalē jūsu lietotni un palaiž to tikai vienu reizi, jūsu iespējas gūt peļņu ir ierobežotas. Piesaistes pārskatos gūsiet būtisku ieskatu par savas lietotnes spēju piesaistīt lietotājus un par lietotāju veiktajām darbībām. Izmantojot mūsu specializēto notikumu izsekošanas sistēmu, varat izsekot jebkuru sev nozīmīgu notikumu. Piesaistes plūsmā vizuāli tiek attēlota lietotāju pārvietošanās jūsu lietotnē, atklājot, kādus ekrānus viņi skata un kādas darbības ir veikuši. Lietotāju rīcības pārskatos tiek novērtēta lojalitāte, biežums un piesaiste. Lietotņu avāriju pārskatos tiek parādītas avāriju un izņēmumu tendences, ļaujot novērst ierīču un operētājsistēmu problēmas. Gūstot un uzlabojot pieredzi darbā ar lietotni, ļoti svarīgi ir izprast lietotnē veiktās darbības.

Uzziniet vairāk

Rezultāts/pārskati par ietekmi uz uzņēmējdarbību — nosakiet, vai lietotāji sasniedz jūsu mērķus

Tāpat kā tīmeklī, arī lietotnēs liela nozīme ir mērķiem. Izmantojot mērķa reklāmguvumus, savā lietotnē varat izveidot reklāmguvumu notikumus (piemēram, lietotnē pavadīto laiku vai pirkumu lietotnē, klikšķi uz reklāmas u.c.), lai novērtētu panākumus un uzzinātu, kāda ir kopējā vērtība, ko gūstat no saviem lietotājiem. Mūsu e-komercijas sistēma ļauj uzskaitīt lietotnē veiktos pirkumus un sniedz būtisku ieskatu par jūsu lietotnē nopērkamo virtuālo vai taustāmo preču pārdošanu, attēlojot pirkumu skaitu un to radītos ieņēmumus.

Uzziniet vairāk

Darba sākšana

Jaunajos Mobile App Analytics pārskatos tiek piedāvātas arī daudzas citas efektīvas Google Analytics funkcijas, pie kurām ir pieraduši lietotāji, piemēram, informācija reāllaikā, informācijas paneļi, izvērstie segmenti, pielāgotie pārskati, lietotnes ātrums un citas funkcijas.

Pārskati ir tikai daļa no visām iespējām, kas pielāgotas mobilo lietotņu novērtēšanai, tostarp ir pieejams jaunais un vienkāršais SDK v2.0, kas ir vieglāk ieviešams, no kura ir iespējams atteikties un kas nodrošina uzlabotu aizmugursistēmas infrastruktūru. Esam arī uzlabojuši reģistrēšanās procesu, un tagad jaunie lietotāji var izvēlēties, lai tiktu sākta viņu vietnes vai mobilās lietotnes novērtēšana. Tas nozīmē, ka, veicot tikai trīs klikšķus, varēsiet iestatīt savu lietotņu analīzes kontu un lejupielādēt SDK.